Prezentare generală
Politica noastră de rambursare și returnare are o durată de 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi rambursarea integrală sau schimbul.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. Trebuie să fie, de asemenea, în ambalajul original.
Câteva tipuri de bunuri nu pot fi returnate. Bunurile perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Alte articole care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
- Anumite produse de îngrijire
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de un bon fiscal sau dovada achiziției.
Vă rugăm să nu returnați achiziția dvs. producătorului.
Există situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
- Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau are piese lipsă din motive care nu țin de eroarea noastră.
- Orice articol returnat după mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursări
După ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un email pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. Vă vom informa, de asemenea, dacă rambursarea dvs. a fost aprobată sau respinsă.
Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, în decurs de un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi, contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp înainte ca rambursarea dvs. să fie postată oficial.
Apoi contactați banca dvs. De obicei, există o anumită perioadă de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și totuși nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {adresa de email}.
Articole de vânzare
Numai articolele cu preț regulat pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.
Schimburi
Înlocuim doar articolele dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să le schimbați cu același articol, trimiteți-ne un email la {adresa de email} și trimiteți-vă articolul la: {adresa fizică}.
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca fiind un cadou la momentul achiziției și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou în valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou prin poștă.
Dacă articolul nu a fost marcat ca fiind un cadou la momentul achiziției sau dacă persoana care a făcut cadoul a avut comanda expediată către ea pentru a vă-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare către persoana care a făcut cadoul și ei vor afla despre returnarea dvs.
Returnarea expedierilor
Pentru a returna produsul dvs., trebuie să trimiteți produsul dvs. prin poștă la: {adresa fizică}.
Veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea articolului dvs. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursarea dvs.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi articolul dvs. returnat.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la [email protected] pentru întrebări legate de rambursări și returnări.